NAZORG SCAN & FORMULIEREN
Een effectieve invulling van actief beheer start met het regelmatig contact onderhouden met je klant. Hier ligt een gemeenschappelijk belang;
Jij wilt een duurzame relatie met de klant opbouwen en bij relevante events fungeren als financiële coach
Door gegevens met jou te delen stelt de klant jou in staat om mogelijke verbeteringen en/of besparingen voor de klant te realiseren.
Praktische webformulieren
Wij helpen je met diverse webformulieren om snel en gemakkelijk invulling te geven aan regelmatig contact met de klant.
Wij bieden de volgende webformulieren aan:
Maatwerkformulieren op aanvraag
en nog veel meer, vraag onze collega's
service@dutchmedialab.nl of bel 085 - 401 16 71
Deze templates kun je naar eigen inzicht aanpassen. En je kunt ook eigen formulieren toevoegen.
Het in laten vullen door de klant werkt eenvoudig;
Je stuurt een uitnodigingsmail naar je klant met daarin een toelichting op de betreffende scan (en waarom het belangrijk is voor jouw klant om de scan in te vullen).
In de mail staat een link voor de klant op basis van het email adres van de klant. We herkennen de klant aan het email adres. De klant doet in het formulier nog een extra check aan het einde door zijn naam, postcode en huisnummer in te vullen. Zo ben je er altijd zeker van welke klant bij welke data hoort.
Samenwerken met CRM applicaties
Je maakt een export in je crm applicatie bijvoorbeeld vanuit Elements (FasterForward) en Portefeuillesignalen (Nationale Hypotheekbond). Op deze manier kan je direct van start.
Hieronder zie je een voorbeeld van een uitnodigingsmail voor de jaarlijkse onderhoudsscan en een impressie van het webformulier. Dit webformulier wordt voorzien van naam en logo van jouw kantoor